Medlemsmøter og arrangementer

Hver tirsdag formiddag har vi Kløvertur. Oppmøte kl. 10.00 ved Stjernehallen. Ikke værforbehold. Vi går en runde opp til Borredalsvannet og fordeler oss i grupper slik at tempo kan tilpasses etter ønske og behov.  Ingen påmelding. Både medlemmer og andre er velkommen til å bli med på kløverturer.

Alle andre foreningsaktiviteter og møter er avlyst for resten av 2020.

Bistand ved vaksinering i Byhallen gjennomføres som planlagt.

Generelt i Koronatiden:

Smitteverntiltak skal stå sentralt i alt vi foretar oss. De som har det minste tegn til feber eller forkjølelse/vondt i halsen/hoste el.lign. holder seg hjemme. Alle som er i risikogrupper må selv ta en vurdering av hva de bør bli med på. På møtene vil vi være nøye med at alle skal ha minst én meter avstand og vi vil legge til rette for det. Alle må sprite hender når de kommer, ingen klemming og ingen håndhilsing. Det blir nye rutiner for kaffe- og matservering. Alle som kommer på møtene må registrere seg når de kommer og ved hvert møte vil vi ha en møteansvarlig som følger opp at alt går som det skal.