Medlemsmøter og arrangementer

Julemarked i Sanitetshuset

Det blir tradisjonelt julemarked fredag 20. og lørdag 21. november. Vi tar i bruk hagen slik at det vi kan holde betryggende avstand. Salg av hjemmelagede kaker og mange fine julegaver. Velkommen!

Medlemsmøter og arrangementer

Hver tirsdag formiddag har vi kløvertur. Oppmøte kl. 10.00 ved Stjernehallen. Ikke værforbehold. Vi går en runde opp til Borredalsvannet og fordeler oss i grupper slik at tempo kan tilpasses etter ønske og behov.  Ingen påmelding. Både medlemmer og andre er velkommen til å bli med på kløverturer.

Onsdag 07.10: Osteaften. Forhåndspåmelding, ta kontakt med styret hvis du ikke allerede er påmeldt.

Onsdag 14.10: Arbeidsmøte til julemarked

Onsdag 21.10: Arbeidsmøte til julemarked

Onsdag 28.10: Temamøte med Steinar Ekvik

Onsdag 04.11: Arbeidsmøte til julemarked

Onsdag 11.11: Arbeidsmøte til julemarked

Onsdag 18.11: Reserveres forberedelser til julemarked

Smitteverntiltak skal stå sentralt i alt vi foretar oss. De som har det minste tegn til feber eller forkjølelse/vondt i halsen/hoste el.lign. holder seg hjemme. Alle som er i risikogrupper må selv ta en vurdering av hva de bør bli med på. På møtene vil vi være nøye med at alle skal ha minst én meter avstand og vi vil legge til rette for det. Alle må sprite hender når de kommer, ingen klemming og ingen håndhilsing. Det blir nye rutiner for kaffe- og matservering. Alle som kommer på møtene må registrere seg når de kommer og ved hvert møte vil vi ha en møteansvarlig som følger opp at alt går som det skal.

Denne høsten blir det ikke motevisning og heller ingen teatertur, det må vi vente med til pandemien er overstått.